Logo Udruge Oblačić
Child centered play therapy - Level 1
906765_500597276704570_709842703_o

Objavila Maja Bonačić, Studeni 20, 2015

SPLIT, 28. – 31. siječanj i 5. ožujak 2016.

U suradnji s International Academy for Play Therapy studies and PsychoSocial Projects (INA PT-PSP) i Claudiom Mochi-jem, predstavljamo Vam jedinstvenu i visoko praktičnu edukaciju iz terapije igrom.

Cilj ovog programa je osigurati uvod u područje terapije igrom s fokusom na pristup nedirektivne terapije igrom umjerene na dijete (Child-Centered Play Therapy – CCPT), jednog od najefikasnijih i najčešće korištenih oblika terapije igrom. Terapija igrom usmjerena na dijete (CCPT) snažno je poduprijeta rezultatima znanstvenih istraživanja i široko primjenjiva te je jedna od razvojno najprikladnijih oblika terapeutskih intervencija za djecu.

Sudionici ovog intenzivnog treninga naučit će o logičkoj podlozi tretmana, ciljevima, izboru igračaka, specifičnim vještinama i metodama terapije igrom. Također, naučit će prepoznavati teme u terapiji igrom, interpretirati ih, uz naglasaka na prepoznavanje posebnih problema koji se javljaju pro korištenju CCPT pristupa.Edukacija obuhvaća i načine uključivanja roditelja u proces kao i oblike konzultacija u školama, domovima i s drugima koji brinu o djeci. Sudionici će također naučiti kako se nositi sa širokim spektrom izazovnih situacija sa djecom tijekom terapijskih susreta. Edukacija je razvijena u suradnji sa Family Enhancement & Play Therapy Center (SAD) i prvi je od 2 stupnja programa kojem je cilj dobivanje certifikata “Child-Centered Play Therapist

Ciljevi edukacije

Sudionici ove edukacije će moći:

o    Opisati svaki od 8 principa CCPT-a V. Axline

o    Usporediti metode nedirektivne terapije igrom s direktivnim pristupima

o    Vješto provoditi 4 vještine terapije igrom usmjerene na dijete

o    Prikladno se nositi sa širokim rasponom mogućih situacija tijekom terapijskih susreta,

o    Uključiti roditelje u proces terapije igrom na svrsishodne načine,

o    Odmah i samopouzdano koristiti CCPT u vlastitom rad s djecom,

o    Objasniti kako se vještine CCPT-a koriste u Filijalnoj terapiji igrom i drugim oblicima terapije igrom.

o    Opisati najmanje 4 različita problema za koje se terapija igrom usmjerena na dijete (CCPT) može koristiti I iz kojih je razloga prikladna za njih

Metode edukacije

Intenzivna edukacija iz terapije igrom usmjerene na dijete (CCPT) je ograničena na 6 sudionika kako bi se osiguralo detaljno uvježbavanje vještina uz individualno vođenje i povratnu informaciju.  Edukator prezentira kratka predavanja, vodi demonstracije uživo i putem video snimki, studije  slučaja i superviziju / feedback sudionicima za vrijeme vježbe kroz igre uloga. Sudionici će razviti značajne kompetencije u provođenju CCPT-a kroz ovaj vrlo efikasan I individualizirani trening pristup.

Program

Edukacija sadrži 30 sati (1h: 50 minuta, 1 dan: 6h) i ima slijedeću strukturu:

  • Uvod u Terapiju igrom (1 dan)
  • Terapija igrom usmjerena na dijete (CCPT) (3dana)
  • Pregled vještina terapije igrom usmjerene na dijete i supervizija* (1 dan)

Supervizija: edukacija uključuje također 3 sata individualne supervizije putem Skyp-a. Završetak edukacije podrazumijeva provođenje 10 CCPT susreta  sa jednim djetetom.

Sudionici

Edukacija je namijenjena psiholozima, savjetovateljima, psihijatrima, stručnim suradnicima u školi i vrtiću, defektolozima, socijalnim radnicima i  drugim iskusnim stručnjacima koji rade s djecom i obiteljima.

Predavači

Mr. Claudio Mochi – Psiholog I Supervizor terapije igrom (ATP-USA) I CCPT edukator prepoznat od strane Family Enhancement & Play Therapy Center.

Maja Bonačić – magistra psihologije, educirana iz područja integrativne, nedirektivne, filijalne terapije igrom te razvojne terapije igrom za djecu s poteškoćama. Uz to je majstor NLP-a i predsjednica Udruge Oblačić.  Ima višegodišnje kliničko iskustvo u dijagnostičkom i terapijskom radu s djecom s posebnim potrebama. S još jednom kolegicom je razvila edukaciju za stručnjake iz područja terapeutske igre „Čarobna svjetiljka“, koju trenutno vode na području Zagreba i Splita. Provela je također nekoliko volonterskih edukativnih projekata, od kojih je najpoznatiji “Zaigrana pedala” za djecu s poremećajem iz autističnog spektra. Trenutno vodi projekt za ranu intervenciju i terapiju na otoku Korčuli.

Edukacija će biti održana na engleskom jeziku, osim uvoda koji će biti na hrvatskom.

Kotizacija

Kotizacija iznosi 5.000,00 kn I uključuje:

  • 30 sati edukcije,
  • grupnu i individualnu superviziju
  • materijale
  • bodove za Hrvatsku psihološku komoru
  • ručak

Moguće je plaćanje u 5 rata.

Popust:

  • 10 % za ranu prijavu do 27.11.2015. (4.500,00 kn)

Prijava

Za prijavu je potrebno ispuniti Prijavnicu i uplatiti 1000,00 kn. Taj iznos je nepovratan u slučaju odustajanja.

Podaci za plaćanje:

  • Udruga Oblačić, Mesnička 13, Zagreb
  • IBAN: HR322340 0091110563711
  • Subject: kotizacija za CCPT edukaciju – prezime

Raspored

28. – 31.01.2015. (čet – ned) 09:00-12:00 and 13:30-16:30

05.03.2015. (sub) 09:00-12:00 and 13:30-16:30

Certifikat

Certifikat se dodjeljuje samo ukoliko je polaznik sudjelovao u potpunosti na cjeloj edukaciji (100%) I dokazuje postignuća  na Terpaiji igrom usmjerenoj na dijete – 1. Stupanj

Mjesto održavanja

Split* – informacija o mjestu održavanja naknadno

Dodatne informacije                                                   

Maja Bonačić

Mobitel: 098/762 843, e-mail: maja.bonacic@udruga-oblacic.hr , www.udruga-oblacic.hr

*U slučaju bolesti ili ozlijede može se izvršiti povrat kotizacije samo uz predočenje medicinske dokumenatcije. Ukoliko je sudionik nije u mogućnosti pohađati edukaciju, može ga zamijeniti drugi sudionik, za što je potrebna suglasnost voditelja eduakcije.

O predavaču:

Claudio Mochije licencirani psiholog I stručnjak u području kriznih situacija I mentalnog zdravlja u katastrofama., uključujući kliničku psihologiju I terapiju igrom u post traumatskim situacijama.

Kao psiholog radio je u Italiji u različitim programima za rehabilitaciju I skrb djece. U području kriznih intervencija postigao je magisterij iz područja Psihologije katastrofa I dugi niz godina surađivao sa talijanskim Crvenim križem kao supervizor psiholoških timova u Rimu i Ortu, koje je koordinirao tijekom potresa u Mosili 2002.

Od 2001. je radio sa nekoliko organizacija poput talijanskog I belgijskog Crvenog križa, Liječnici bez granicai švicarske fondacije Terre des Hommes Foundation. Također, kreirao je i razvio psihosocijalne programe usmjerene na potrebe ljudi koji su preživjeli katastrofe i educirao lokalne stručnjake u nekoliko zemalja poput Kosova, Srbije i Crne Gore, Irana, Palestine, Pakistana, Libanona, Šri Lanke te posljednje na Haitiju.

U području terapije igrom, gdin Mochi je registrirani terapeut igrom I supervizor pri Association for Play Therapy (SAD), certificiran iz naprednog treninga za terapiju igrom pri Play Therapy Training Institute (SAD). Claudio je također pohađao intenzivan trening u području Filijalne terapije igrom te završio Trening za instruktora pri Family Enhancement and Play Center (SAD),kojeg vodi dr. Risë VanFleet.

Trenutno razvija trening iz područja terapije igrom u Italiji i projekt koji se temelji na terapiji igrom u 2 dječje bolnice u Italiji i nekoliko škola u Nigeriji.Gdin Mochi je osnivač I predsjednik Talijanske asocijacije za terapiju igrom (“Associazione per la Play Therapy Italia”; www.apt-italia.org), organizacije koja se bavi razvojem  i poticanjem terapije igrom u Italiji teMeđunarodne akademije za terapiju igrom i psihosocijalne projekte (“International Academy for Play Therapy and Psychosocial Projects”; www.playtherapy.it) koja provodi internacionalne edukacije i psihosocijalne projekte.

Na XIX. Je konferenciji američke Asocijacije za terapiju igrom (APT)u  Clevelandu, zajedno s dr. VanFleet predstavio cjelodnevni program „Post-traumatska bespomoćnost:multidimenzionalne uloge terapije igrom pri osnaživanju”.

Međunarodno, gdin Mochi je izdao:

  • Mochi, C. (2009). Trauma repetition: Intervention in psychologically safe places. Eastern Journal of Psychiatry, 12, 75-80.
  • C. Mochi e R. VanFleet. Play Therapy Magazine. Vol. 4, December 2009: “Roles Play Therapist Play. Post disaster engagement and empowerment of survivors”.
  • VanFleet R. e Mochi C. The National Psychologist Nov/Dec 2010 “Post-disaster roles for psychologists”.
  • Stewart, A., Echterling, L. and Mochi, C. : “Disaster and Crisis Intervention: The Play Therapist’s Roles in Promoting Recovery”. In Creenshaw, D. & Stewart, A.: Play Therapy: A Comprehensive Guide. Guilford NY, 2014.
  • VanFleet, R. e Mochi C.:”Enhancing Resilience in Play Therapy with Child and Family Surviors of Mass Trauma”. In Brooks, R., Goldstein, S. e Creenshaw D.: “Enhancing Resilience in Play Therapy”. Guilford NY,  2105.

 

Komentari